Beacuse of you

Hejsan alla glada! Vad har ni gjort idag? Jag fick faktiskt fart på dagen trots allt, lyckades ta mig till City Gross och handla mjölk samt gå en sväng med Bex, vilket var hyfsat kul om man bortser från vädret... Ja, och tiden jag har spenderat hemma, alltså efter det att jag kom hem, har jag gjort vid datorn. Tråkigt nog. Punkt. Haha, nejdå. Det har väl varit roligt, ingen inne så man kan få en pratstund precis, men med tanke på att jag inte heller är inne på msn får jag väl skylla mig själv. Har, nu när jag ändå tog upp det, faktiskt inte varit inne msn på mer än ett halvår! Inte för att jag känner mig stolt eller så, men tänkte att det kanske var intressant, eller inte...

Jaja, nu ska jag se om jag hittar någon bra bild att lägga in här då.. Inlägg utan bilder - boring. I alla fall för det mesta ;) Men vissa inlägg utan bilder kan faktiskt vara riktigt intressanta! Då faller ju fokus på själva texten istället för bilden. Därför kanske jag ska lägga in mina bilder under texten, istället för över. Fokus, ni vet?
Tankeställare... Idag kommer den i alla fall nedan! Ha en mysig kväll!


0 Kommentarer


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0