Life is hard, sometimes to hard... ♥

Well, hello darlings ^^. Haha, vaknade halv nio idag också! Faktiskt väldigt bra, enligt mig själv. När jag kikade in i köket satt min kaninboll i sin toalett och deppade, haha, eller det såg iaf ut som det ;) Stackarn, så jag släppte ut honom och han sprang ut på balkongen direkt. Förstod inte hur han kunde vara ute i -7 grader... Sedan ville han inte komma in heller, utan hotade med att pissa där ute, vilket skulle gett mig spader.. Tillslut fick jag in honom, tur det!

Jaha, vad ska ni hitta på idag då? Haha märkte nyss att jag skriver det här i varje inlägg, i princip. Dessutom svarar ingen, tråkigt nog.. Min dag känns värdelös, eller i alla fall hittills, och om jag fortsätter såhär - dvs sitta vid datorn och egentligen inte göra ett enda piss - kommer det verkligen resultera i att jag inte hunnit med det jag skulle. Egentligen har jag inget jag precis ska hinna med, fast det skulle vara bra att städa och rensa lite på bokhyllan, vilket jag inte gjort på två dagar, då det dessutom står en stor kartong i rummet - halvfull. Denne ska då fyllas till kanten - guess om jag lyckas? Haha!

Förövrigt är rummet rätt så städat, eller det ligger i alla fall inte massa saker på golvet, vilket det däremot gör på bordet! Hmm.. dags att städa, höhö, även om det inte är min favoritgrej. Dock tror jag, så som det ser ut nu, att det inte kommer bli speciellt mycket städning idag...



                                                      Life is hard, sometimes to hard... 
                                                         It's all because I Love You. ♥

8 Kommentarer
FOTOGRABBEN -:

fin bild



sv; tack! Jo jag funderar på att ha något annorlunda...

Allt bra med dig idag? :)

2009-12-30 | 12:38:19
URL: http://fotograbben.blogg.se/
TOWE - FOTOBLOGG:

SV: Tack! :) du får gärna lägga till den på bloglovin :D

2009-12-30 | 13:25:24
URL: http://thisismeandmyphotos.blogg.se/
Ebba:

sv : åh tack så jätte mycket ! ;) din blogg var super fin den med ! lägg gärna till på bloglovin . KRAM

2009-12-30 | 14:01:12
URL: http://photosbyebba.blogg.se/
E M M A:

Hejsan!! ÅÅH! Tack så jätte mkt!! Glaad <3 Du har en väldigt fin blogg du med tycker jag! ..Gillar din kodning & design! Gott nytt år på dig med!! Kramar!

2009-12-30 | 14:03:23
URL: http://emmasfotoo.webblogg.se/
[MICKESEGNA]:

SV; Åh tack :D! gott nytt på dig själv :D!



Allt bra?

2009-12-30 | 14:08:06
URL: http://mickesegna.blogg.se/
Filippa:

sv; Tack så jättemycket! :) Gott nytt år på dig med! Kram

2009-12-30 | 14:10:19
URL: http://flings.blogg.se/
Ninnis fotoblogg:

Svar: Tack så mycket! Gott nytt är själv. Vill du följa min blogg med bloglovin förresten för då kan jag snart få ha tävlingar på min blogg som ni läsare, bla du om du följer mig, delta i. Kram!

2009-12-30 | 14:15:52
URL: http://missebonie.blogg.se/
E M M A:

SVAR: Åh, tack så jättemycket ;D Kul att du gillar min blogg, hehe.



Din blogg är ju sjukt fin, gillar den!

Gott nytt år, på dig själv :)

2009-12-30 | 14:20:43
URL: http://sommarfreak.blogg.se/


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0