- Dålig uppdatering!

Jajajajajaajajaaaa! Jag vet, och det ÄR mitt fel! Förlåt! Dock tror jag inte att jag har såå många läsare? Kan alla som läser detta inlägg skicka en kommentar? Den FÅR vara tom om den vill! Tack! =D

Ska inte börja be om kommentarer när jag inte ens bloggat! Inte bra gjort, eller hur ? Men jaja, ni får en snabbis av dagarna som gått. Vad är det förresten.. har inte bloggat lördag och söndag bara ? Eller i och för sig bloggar jag ju nu, söndagkväll. The truth is, att hur mycket ni än tror att jag bloggar söndagkväll, så är det faktiskt måndagmorgon nu, hahaha!



Lördag


Min lördag var rätt så... underlig kanske? Ungefär vid ett gick jag ut med Bex och Felizia. Vi stack till Grossen för att köpa, ehm.. ja, en liten sak! Och eftersom jag nu gjort mig ett litet sommarschema, så sprang vi en bit längs vattnet, sedan tog vi en "gå snabbt-tur" runt en liten sjö. Och efter det åt vi upp tårtan som var kvar, haha! Grädden var mycket godare i lördags =D

Har ni sett Sju miljonärer? Den är sjuukt rolig, ni borde se den! Vi tittade faktiskt på den i lördags, fast Felizia var ganska rädd, haah! Jerry är riiiiktigt läskig! Aja, ni får väl ta och titta på den!



Söndag

Jaha, vad hände igår då? Just det! Jag gick ut med Bex och Flizz igen. (Om ni undrar var alla andra är så var Mandiz på "segeltur" i 4 dagar, Cicci på någon ö (?) och Hanna vid sin sommarstuga) Vi stack till Grossen igen för Flizz skulle köpa något. Och vet ni vad vi köpte ? Sån här färdig chokladkaka! Den blev riktigt god, men jag fick sår i munnen!??!?!?





Där ser ni! Var det här verkligen något så viktigt att BLOGGA om? Aja, nu har ni fått veta om min helg! ;D Fast.. det är ju egentligen det en blogg är till för, liksom ? Eller typ... kanske ?



En söööt katt som visst kom för nära
så bilden blev suddig, haah!

0 Kommentarer


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0