- Regn, regn och Veronica Maggio!

Hej på er alla glada, söta och blöta läsare! För visst har det regnat idag ? Jaa, och blöt blev jag också! Dock var det inte så farligt.. Har ni haft en kul dag förresten ? Nähe ? Men det har jag!

Klockan 12 stack jag Bex och Cicci till stan. Vi skulle köpa ett par mjukisbrallor till mig. Så vi åkte till Slussen och gick till Nautiska Magasinet vid Gamla stan. Haha, vi gick av vid Slussen för att det var närmare, om ni undrar! Men i allafall. Jag hittade ett par bjallor men dom var för stora (?) Nu är det inte så att jag är "mini" precis, men dom var verkligen stora! Jag valde ut ett par mörkblåa, och innan jag gick till kassan provade jag en.. nu ska vi se vad de kallar det.. huvtröja? Jag bestämde mig i allafall för att köpa en sådan istället för byxorna, så med mig hem fick jag en Marinblå Huvtröja (?) ! 

Tjejerna ville ha glass, så vi fortsatte in mot Gamla stan, i och för sig var vi redan där, men ni fattar nog. Jag hade inte råd med glass ( inte så att den "kostar för mycket" me nhade bara en 10a kvar..) så efter att de köpt sina glassar gick vi tillbaka till Mc Donalds vid Slussen. Där fick jag min efterlängtade cheeseburgare, yummie!
Sen stack vi upp till "Gondolen" eller vad de nu kallar den (?), ni vet vid Katarinahissen,  och tog några foton på Stockholm från "ovan". Haha, fick några bra foton i allafall =')

På vägen hem förresten, just när vi skulle till tunnelbanan, mötte vi, eller såg vi Veronica Maggio! Hon stannade vid ett fruktstånd och vi stog lite längre bort, och just när vi bestämde oss för att gå fram till henne, gick hon iväg.. Jaja, vi såg i allafall henne!

Nu ska jag lägga upp lite bilder, maha! Blev tyvärr ingen bild på Veronica, vissa gillar inte att bli smygfotade, och det ska man respektera! Haha, inte sant ? Så smygfota mig inte om ni ser mig =D Haha, ingen chans att jag skulle stöta på dig, eller ? :P





Hmm, ganska gråa och tråkiga bilder va ?
Men så vädret var idag, så blir bilderna!

0 Kommentarer


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0