Hööööööööst...!

Hej!

Jag är verkligen ledsen över att inte ha bloggat, men jag tror ni förstår mig.. Trött, palla blogg, trött, palla blogg osv.. Men nu är jag tillbaka! Är med - för första gången! - i en  Veckans bloggtävling, har börjat skolan, hösten är här... Ja, massa trevliga & tråkiga saker helt enkelt! Men ändå rätt så mysiga, förutom skolan. Hoppas ni inte har saknat mig alldeles för mycket bara! Förresten gjorde jag min första design (!) härom dagen! Alltså, inte precis.. Men till någon jag inte känner iaf! Checka in den här: www.lindassdesign.blogg.se !

Det har hänt massakul grejer under tiden jag har varit borta. Saker som ni inte vet om! Till exempel har jag skaffat ett Bonzai-träd som jag så länge velat ha, en fotostudio som jag också velat ha ett braa tag och så har jag fått ett nytt linne! Inte vilket linne som helst.. Nämligen  ett Kan Dee - linne! Yippie! Bild kommer senare eller lite längre ner i det här inlägget =)  Jag har förresten också köpt fikon, eftersom de var så billiga på City Gross! Och de är sjukt goda! Yummie...

Jag tror faktiskt jag ahr berättat allt som hänt under tiden jag varit borta.. Såklart inte allt i detalj precis.. Just det! Idag i skolan när vi skulle till matsalen & äta, så halkade jag just framför dörren och landade på rumpan! Haha, just framför min fd. lärare! Det gjorde riiiiktigt ont ska jag säga dig...










9 Kommentarer
Beca:

Snygg tröja !!!!

2009-09-02 | 21:04:51
URL: http://becasdagbok.blogg.se/
bex:

mena linne, tänkte på annat!!!-.-!!hehe

2009-09-02 | 21:07:18
URL: http://becasdagbok.blogg.se/
Laila:

Sötnos :) Ja allt är super, lite trött bara, saknar min pojkvän :P haha =)

2009-09-02 | 23:41:35
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Anonym:

LOL VAD E EN FOTOSTUDIO?? Ett fikon?? VAd menas med fotostudio?`?

2009-09-03 | 15:20:36
Àmanda:

Det där var jag...

2009-09-03 | 15:21:08
URL: http://mandizworld.blogg.se/
matilda:

jätte fin blogg:)

2009-09-03 | 17:34:53
URL: http://maatilda.blogg.se/
Caroline, LINA FRANKღ:

Tävlingen avslutas imorgon :-) Så lycka till!

2009-09-03 | 19:36:05
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
I S A B E L L E:

Hej, Isabelle igen.

Jag undrar om du fortfarande vill ha en designbeställning av mig? det känns lite synd att de ska behöv gå så lång tid för dig att svara eftersom att det finns 30 andra på tur och som ockå vill ha en design av mig.. om du tackar nej till en ny design ber jag dig ändå att höra av dig.

2009-09-03 | 22:56:32
URL: http://isabelle.blogg.se/
CandyDesign:

Fin blogg :)

2009-09-04 | 16:15:44
URL: http://candydesign.blogg.se/


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0