Life is like Hide and Seek ♥

Hejsan svejsan, och god sen eftermiddag, närmare natt! Ja, ähm, lite konstig mening men who cares ;) Hejsan, igen. Idag var jag i skolan, as always, och hade jäkligt mycket tråkigt. Det hände ingenting kul.. Och imorgon blir det säkert ännu tråkigare.. Humm.. På onsdag blir det trippelt så tråkigt. Haha, ointressanta inlägg tre dagar framåt. HAHA ! Nej men ska försöka skriva nått kuligt ^^
Nu måste ja i alla fall gå iväg, haha! Puss på er ! ♥

Bild från exempelbilder i datorn.. Humm.. Hade ingen bild att lägga upp o.O

9 Kommentarer
LISA:

Har du haft en bra start på veckan?

2010-02-08 | 20:23:09
URL: http://liisamax.blogg.se/
Eva:

Sv; haha, där fick jag den! :) tack för kommentarerna! Jo igår tränade jag gymnastik, och nu alldelses nyss friidrott. Tränar du någonting? :D Just nu ska jag nog bada, man luktar ju inte precis himmelskt efter två timmars träning... O__o det var faktiskt jätte roligt på den där elevrådsgrejen, skit god buffé! Btw, sorry att jag inte svarat på dina sms, min mobil typ strejkar, det går inte att skicka sms... Antar att jag inte skött hand om den så bra... ? Det får bli skärpning på den fronten, haha! XD Aja... Vad gör du då? :D

2010-02-08 | 21:09:01
URL: http://thelifeofeva.blogg.se/
Elin [glasartad]:

Svar: Nåja, du ska minsann inte klaga, jag går till efter 3 alla dagar förutom onsdagarna där jag alltså slutar prick 3.. om vi inte har klassråd efter sista lektionen vill säga. Hmpf. o__x'



Annars har här inte hänt något särskilt, varit med min kille idag istället för att vara i skolan, ganska trevligt faktiskt. Vi skulle nämligen åkt skridskor, men det sket sig.. ;P Vad har du hittat på idag? :)



Härlig bild du kastat upp i det här inlägget förresten, hahah! XD

2010-02-09 | 20:41:22
URL: http://glasartad.blogg.se/
JULIAS FOTOBLOGG:

Hejsan. Lust att ställa en eller flera frågor i min första frågestund ever? He, he! Skulle vara snällt, men bara om du kommer på något att fråga förståss! :)

Kram!

2010-02-10 | 21:03:36
URL: http://nikons.blogg.se/
Linda:

TEST TEST TEST TEST

2010-02-11 | 19:16:18
URL: http://liindz.blogg.se/
Linda:

TEST TEST TEST TEST

2010-02-11 | 19:16:33
URL: http://liindz.blogg.se/
LISA:

Jag har också tröttnat på skolan. Vilken årskurs går du i?



Något planerat för helgen?

2010-02-12 | 19:45:47
URL: http://[email protected]
Cajsa:

Hej!

allt bra idag?

2010-02-13 | 14:24:44
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Elin [glasartad]:

Svar: Sant! Jag har inte heller några sovmornar.. fast det gör inte så mycket, för annars hade jag varit tvungen att sitta och vänta på mornarna istället. x)



Hahah, 'stjärtlapp' är ett så gulligt ord! xD Men hoppas din rygg överlevde, inte kul att skada den direkt. o__o Pulkabackar är farliga!



Taha, vad kul! 8D Glad alla hjärtans dag <3

2010-02-14 | 19:54:10
URL: http://glasartad.blogg.se/


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0