Fredag den femte februari.

Fredag den femte februari tvåtusentio. Tjugotusentio. Haha, tvåtusentio låter bättre! Vet ni?! Jag skrev ett jävla långt inlägg igår, alltså verkligen MEGALÅNGT, och när jag klickde på publicera så fick blogg esse problem! Det kom upp något "505 Error" grej, och hela inlägget försvann! Det publicerades inte, och sparades heller inte ens i utkast. Förstå hur jävla arg jag blev! Det tog mig en timme att skriva allt det där. Jag blev så förbannad att jag stängde ner hela datorn direkt. Usch, dumma blogg.se !

Jaja, nu får det här bli ett litet argt inlägg. Fredag, äntligen. Och helg! Nanah, finns inte så mycket att säga. Så puss på er alla, nu ska jag äta ! 8'D

4 Kommentarer
Anonym:

LOL de heter tjugohundra tio inte tjugotusen tio de e lixom ganska långt kvar :S (20010??)

2010-02-05 | 17:40:45
Linda:

Svar : Fail..

2010-02-05 | 21:02:05
URL: http://liindz.blogg.se/
Eva:

jätte fin bild linda! Hur är det med dig då? :D

2010-02-06 | 10:24:15
URL: http://thelifeofeva.blogg.se/
Eva:

Sv; I am in love in my camera! Haha, mer behöver inte sägas. Jag är helt seriöst förälskad i den! Om vårat hus skulle brinna upp skulle jag helt klart ta med den efter min familj, före alla mina foton, kläder och andra personliga tillhörigheter... ;) JAG ÄLSKAR MIN KAMERA (!!!) helt enkelt :D

Jag ska nog ut och fota lite, och baka kladdkaka. Och lyssna på red hor chilliperppers. Du då? :)

2010-02-06 | 12:16:25
URL: http://thelifeofeva.blogg.se/


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0