I decided to consolation shop - buy books!

Haha, ! Näej, riktigt så blev det inte.. Bex, Mex, Cicci & förstås Jag promenerade till Solna Centrum. Hittade inte tröjan på Gina som jag ville ha, och inte heller några smycken, även fast det var rea.. Inga pärlor, kedjor m.m blev det heller, utan istället kilade vi in på Akademin, haha! Nu måste ni tro att jag är värsta nörden, men faktiskt inte.. Jo, jag tycker om att läsa, och älskar att köpa böcker, men det är inte så att jag är nörd ?! Fick iaf med mig två böcker hem; båda ur  "En shopaholic" serien. Dom är faktiskt rikting bra! Men lite konstiga också, haah!

Jag menar, man måste ju liksom läsa? Som nu läser du ju det här inlägget, haha! Och samtidigt som man läser så underhåller man ju sig själv, tränar på att läsa och lär sig stava bättre! Faktiskt, och inte för att skryta, så tror jag att jag stavar bättre än de flesta jag känner. Men, det beror väl på att jag läser rätt mycket och läser mera "vuxenböcker".

Whatever.. Jag är fortfarande inte boknöööörd! Och Amanda köpte faktiskt också böcker.. Två stycken! Samma böcker som jag,  "En shopaholic i New York" och "En shopaholic säger ja". Nej nu får det bannemej vara slut med boktjatandet! Haha! Nu ska jag gå och lägga mig tror jag (?) Vääänta, är det inte rätt tidigt ? O.o "Men du Linda, när skolan börjar måste du ju faktiskt vakna 7 ! Så, bäst att du går och lägger dig!" Usch vad löjligt det där lät.. Men som bloggare måste man ju bjuda lite på sig själv.. Tankar, sanning, bilder.. Haha! Sooov gott allihopa så ses vi i morgon!

Kisses Your Lovely Linda ♥
(Haha, stupid..)

5 Kommentarer
Anonym:

SAJK

2009-08-14 | 21:33:11
» Linda - med ett leende på läpparna ^^:

HAHAHA L o L :thumbup:

2009-08-14 | 21:36:16
URL: http://liindz.blogg.se/
Anonym:

Kika gärna in i vår blogg & lämna en kommentar. Skulle vara gulligt av dig. Ha en bra dag. Peace & love :)

2009-08-14 | 21:36:34
URL: http://ssistersz.blogg.se/
Madelene ♥ Go My Own Way ♥:

Gillar du att läsa?

2009-08-14 | 21:43:06
URL: http://mallesplace.blogg.se/
idahchristina:

Dagens fråga; Hur ser ni på det här med undervikt och så? Eller BMI.... är det något ni går efter?



Svara gärna på frågan i min blogg!

2009-08-15 | 10:25:27
URL: http://idhf.blogg.se/


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0