Snabbis, snabbis!


Idag var vi i Vaxholm
med båda klasserna. (Alltså 5a och 5b) VI åkte till Kungsträdgården, och sedan fick vi stå i regnet i en halv timme, i väntan på båten. Klockan 10 gick båten från kajen utanför Grand.. Det tog exakt en timme att åka till Vaxholm, (vi åkte med Vånö - båten, för er som är intresserade) Men i VAxholm regnade det i allafall inte!

När vi kom fram gick vi till något bergigt ställe och åt matsäck. Jag hade med mej pasta med majs och paprika. (Pallade inte ta med mig mer) och fem pizzabullar, eller pizzasnurror. Recept ?
Och äppeljuice såklart! Shit, jag är galen i äppeljuice!
Efter maten skulle vi få gå själva i staden, men så var det visst inte. Vi gick en runda med klasserna i stan så att vi inte skulle tappa bort oss, och jag gick såklart framför lärarna, så jag fick ganska mycket skäll. Tur att dom inte blev såå arga!
Förutom vår lärare Inger, som har blivit värsta surkärringen nuförtiden *suck*

Nåväl, efter rundan så gick vi och sökte upp en toalett, lade i 5 kronor i lilla skitsaken, men dörren öppnades ju inte! S¨å vi ringde till något "felanmälannummer" och de två killarna som skulle komma, hade lunch.. Den femman lär vi aldrig se igen. Efter misslyckandet vid skittoaletterna, fortsatte vi till en chokladaffär (waxholmschoklad.se) och jag köpte torkade jordgubbar i mörk choklad och kakao. Dom är fantasktiskt goda!

Men efter sisådär trekvart i staden var vi tvugna att mötas vid busshållsplatsen. Efter det fick vi göra en frågesport, och tyvärr vann vi inte =/ Men whatever Sen fick vi gå runt i staden ännu mer. Eller i allafall en liten stund.
Men halv tre kom bussen och då åkte vi hem. På bussen hade vi ganska kul, eller i allafall jag =) Ocjh på tunnelbanan var det en kille som var gaaaanska söt, så vi spejja på honom. När vi gick av förföljde vi honom, och John gick fram till honom och sa hej och då svarade han:
- Gå bak, annars slår jag dej..
Efter det tyckte vi inte om honom längre, KÄNN DEJ DISSAD, PUCKO!

Jaa, när jag kom hem satte jag mig här och fixade bloggen lite. Header kommer senare, har inte Photoshop på den här datorn. Men nu måste jag gå, för Oskyldigt dömd börjar!

Håll ut, !
Imorrn lägger jag in bilder!

Måånga kramar,
Liindz

0 Kommentarer


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0