Jag är riktigt gladig idag, oh yes!

Åh, fick en sån bloggkick nu helt plötsligt! Jag vill skriva ett inlägg med massa smileysar! :D En massa intressant innehåll, vad jag har gjort idag (okej, jag vaknade för drygt en timme sedan, så det har ju inte hänt så mycket än.. ) och en massa roligt! Det ska vara ett långt inlägg, med massa fruktansvärt smarta och bra saker, haha! Jaam för nu ska jag börja blogga! Jag ska blogga! Oh yes. Lite ändring här nu, ny design och allt (även om den  just nu inte är särskilt smickrande) ;)

Just nu sitter jag i bilen, påväg mot Södertälje. Därför blir det även ett bildlöst inlägg, lite tråkigt sådär men så kan det gå ibland, haha ^^ Där smet en glad gubbe sig in också! Haha! Ignorera att jag är lite konstig.. Men igår läste jag igenom lite ur arkivet December 2009, och det var riktigt bra! :D

Önskar er en grym lördag! Puss och kram!

3 Kommentarer
Alice [FOTO]:

SNYGGISH NY DESIGN :D Hahahaha! <3

2010-09-18 | 15:31:17
URL: http://alwaysalice.blogg.se/
Alice [FOTO]:

Kanske det kanske! Spännande.. ;) <3

2010-09-18 | 19:35:46
URL: http://alwaysalice.blogg.se/
Alice [FOTO]:

JAMEN SJÄLVKLART! Insperation gillar vi. C: <3

2010-09-18 | 19:54:03
URL: http://alwaysalice.blogg.se/


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0