- Gomorron!

För någon minut sen ramlade det ner ett brev genom inkastet, och jag trippade  fram och tänkte:

- Hoppas det är till mig, hoppas det är till mig!
Fan! Det var från Handelsbanken..

Jaha, konstaterat att jag får post ca.... en gång per år ?!?!
Är det verkligen ingen som har något kul att skriva till mig ?
Faktiskt fick jag mer post när ja var liten.. I och för sig var det ju bara reklam från olika tjej - och Kalle Ankatidningar, men det var ju ändå kul!

Igår var det, som ni antagligen vet, skolavslutning! Det var rätt så kul. Vi började 9.15 och satt uppe i klassrummet och fikade.. Vi läste också diken, ni vet.. Sedan sprang vi ut till skolgården, försenade som vi var, och skulle gå parad. Alla klasser stod i ett långt "led" och hade skyltar med klassens namn. Bla,bla, bla.. Oinressant! Rektorns tråkiga tal tog faktiskt inte så lång tid i år, eller så var det bara jag som var fullt upptagen med annat. 9orna fick rosor, vi fick sommarlov!

När vi kom hem gick jag, Hanna, Cicci och Bex till en pizzeria och käka Calzone. Jag hade nästan ätit upp hela, då Bex inte ens kommit till hälften. Och det var även bara jag som åt upp hela pizzan. Hur kan man bara lämna en så god pizza ?

Vi stack ut efter i allafall, och Cicci åkte tillbaka till skolan, (hon glömde jackan) När hon kom tillbaka så mötte vi några killar och en tjej, i vår klass, samt Felicia. Först körde vi burken, sedan gick vi till en bro, som jag i all hast döpte till "Alkisbron", för att det skulle låta "intressant". Så, där fick ni veta det! Tre killar, ca 3 år äldre, förföljde oss. De ställde sig i en buske, tände en cigg och kom ut igen. Då kastade Viktor en sten mot dom, som rullade vid ena killens fot. De började skrika och gapa om vem det var som kastade stenen, men ingen sa ett skit. Sen gick vi därifrån, och de gick efter oss en liten bit., fast vi sprang ifrån dom. Och ja, vi var rädda..



Zarita
fllörtar med kameran, thihi :)




Från vänster: Hanna, Tove, Zarita, Cicci, Fiffi, Amanda och Bex



Aawh, pizza =P

4 Kommentarer
Beca:

LINDA!!!!!!!!!!!!!ta BORT DEN DÄR BILDEN!!! PÅ MIG ELLER TÄCK ÖVER MITT ANSIKTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-11 | 08:35:49
URL: http://becasdagobok.se
cicci<33:

nej gör inte det du ser skit rolig ut. det där är min pizza ba så alla vet XD

2009-06-11 | 11:48:48
cicci<33:

nej gör inte det du ser skit rolig ut!!

ba så ni vet är det där min pizza!!XD

2009-06-11 | 11:51:03
cicci<33:

ojj råka visst skika nästan samma sak 2 gånger. sorry!!

2009-06-11 | 11:52:45


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0