Staan, 26 Maj :]

I onsdags var jag i stan med Amanda, Bäcca, Zarita och Hanna. Först så åkte vi in till Sergel, för att köpa presenter till Andrea, sedan fortsatte vi till Hötorget, och eftersom alla var sugna på glass, så åkte vi in till Gamla Stan. Men innan vi åkte gick vi in på Buttricksaffären. Det är nog den läskigaste affär ja nånsin varit inne i... Väääldigt Scaryy..

Inne i Gamla Stan gick vi till ett jättebra "glasscafé" med nybakta våfflor (strutar) och numera bara Ben & Jerry's - glass. Jag åt en Bohemian Raspberry Brownie och en Strawberry Cheesecake. Den första var faktiskt godast ! Efter vårt stopp vid det så kallade "glasscafét" fortsatte vi längs gränden bort mot Mårten Trotzigs gränd. Men när vi var några meter ifrån gränden, upptäckte Amanda att hon glömt Andreas present i caféet. Så vi rusade tillbaka!


När vi väl nått gränden, stod det två tjejer och typ svarade på några frågor. När jag gick förbi den ena, hörde jag att hon sa något som liknade:
- Palla fjortisar här.
Men vi är ju inte fjortisar! Så vi stack därifrån och fortsatte mot slottet. Vid slottet började vi prata med vakterna, eller vad ja ska kalla dom för. Och så tog vi liiiiiiite foton med vakterna. Jag är såklart fulast på alla foton..

Efter ett tag uppe på slottsgården gick vi ner mot Riksdagen, och där stod det en tjej, i vita kläder, helt stilla. Nåågra killar irriterade henne, men då tog tjejen upp en vattenpistol så dom blev blöta, haha ! Zarita skulle såklart vara framme och reta henne också, fast hon blev bara skrämd.

Sedan började vi gå mot Sergel igen, och när vi var framme ville Manda gå till en Gina Tricot. Så vi gick mot Gallerian, men när vi var framme kom vi på att det inte finns någon Gina, så vi åkte hem istället!
Usch, vad ont jag hade i fötterna efter det !


















Mååånga kramisar,
Liindz , <3

2 Kommentarer
Beca:

Asså alla som undrar det är mina bilder...jag TOG DOM...om ni märker så e jag inte me på nån bild!!!!Liindz e lite egoistisk-.-

2009-05-29 | 21:34:00
URL: http://becasdagobok.se
Liindz:

Svar; Nej, Bäcca.. JAg vet att du tog bilderna men glömde att skriva det.. Hehe ^^

2009-05-30 | 16:25:15
URL: http://liindz.blogg.se/


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0