Bean of love



Känns som det börjar gå bra med den här bloggningen nu faktiskt.
Haha, hur dum får man vara? Har ju bara skrivit ett inlägg hittills! Men har kommit på en liten grej om bloggningen som faktiskt kommer funka.. Tror jag. Höhö :D

Vet ni vad jag saknar? Nja, inte jag heller precis. Jo, jag saknar fantasi. Förmågan att skriva intressanta, bra och roliga inlägg. Hmmpf. Måste gå i någon kurs, haha! Dessutom är mina meningar lite halvkonstiga..

Om det nu finns någon därute som inte tycker att mina inlägg är tråkiga så säger jag bara; Titta på det här inlägget. Läs det om och om igen. Vad har jag att komma med? I n g e t !

Från och med idag är det slut på det tråkiga. Bloggen ska äntligen bli rolig! :D

6 Kommentarer
fridaheterhon:

sv: haha okeej dt är lu gt! :D jaa precis hemmkommen från klassresa sj då?

2010-04-22 | 20:23:58
URL: http://fridaheterhon.blogg.se/
fridaheterhon:

åå studiedag va ska du göra då vi var på korsö :D

2010-04-22 | 20:59:35
URL: http://fridaheterhon.blogg.se/
Elin [glasartad]:

Svar: Nämen, heej Linda! :D Med tanke på att jag sitter hemma med en regäl förkylning, och är uttråkad till max, så får du ursäkta att jag svarar såhär snabbt. (; Det gör absolut ingenting att du är lite seg med att svara, vet själv hur det är med orket ibland! ;D



Tack så jättemycket för att du gillade den nya layouten på bloggen förresten! <3

2010-04-22 | 21:01:59
URL: http://glasartad.blogg.se/
EVA [foto, mode & vardag]:

Hellu liindz ;D Jag ska svara på frågestunden snaaaaaaaart, jag lovar ;) Men ja... Det tar sin lilla tid ^^ HÄRLIGT ATT HA DIG TILLBAKS! Och tack så hemskt mycket för frågorna ;)

2010-04-23 | 08:14:32
URL: http://thelifeofeva.blogg.se/
EVA [foto, mode & vardag]:

SV; Jag ska...



Träna x 4

Åka till stan med Sofia

Köpa present till Linnea

Göra ny bloggdesign

Få gäster

Baka sockerkaka

Baka bullar till Arthurs hockeylag

Vara på Arthurs hockeyavsluting

Fira Sofia

Facebooka

Spela in med UR

Jogga med mamsen

Fika med farmor

PLUGGA!



... Det är vad jag ska göra, haha! Vad ska du göra då linda pinda? (pinda betyder jordnöt på holländska, haha!) KISS & HUGS FROM EVA PEVA

2010-04-23 | 10:05:58
URL: http://thelifeofeva.blogg.se/
denise♥:

kikar in!:) allt bra med dig?:D

2010-04-23 | 15:38:13
URL: http://denisebjrk.blogg.se/


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0