I am a modern family.


Fel bild, men de andra går inte att ladda upp..

Jag satt nyss och funderade över varför jag inte kunde ladda upp bilder i det här inlägget. Yes, jag skrev ett inlägg i morse, skulle ladda upp två bilder som jag fint fixat, men icke. Det gick inte! Jag blev aaarg. Jag som hade tänkt på bloggen, vaknat tidigt och var överlycklig över att äntligen kunna skriva ett inlägg. Vad händer? Jo, det går inte att ladda upp en bild! Vet ni varför? Bilden var större än vad den får vara! Jag blev bara; "Varför kom jag inte på det tidigare?!" Whatever. I morgon ska jag blogga! På morgonen!

Idag kikade jag runt i stan lite med några kompisar, hittade lite onödiga saker som en klänning (jag använder aldrig klänning!) och ett par vita skor. Allt detta = pengaspenderande. Haha! :D Det bästa med dagen var ju att jag hade studiedag! :D De borde finnas oftare. Mycket oftare!

Modern Family e så jäkla kul! :D

6 Kommentarer
J u L i A:

sv: Tack detsamma verkligen! :D



Allt bra? :)

2010-04-23 | 22:14:06
URL: http://nikons.blogg.se/
denise♥:

åå tack vad glad jag blir!:)<3

det är bra med mig med:)

idag har jag vart iskolan sen varit med angelica:D

själv?:) kram!

2010-04-23 | 23:48:03
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
EVA [foto, mode & vardag]:

SV; Ja, haha... Men det blir lätt så om man ör mig. Efter det här ska jag cykla till konsum för att köpa ingridienser till Sofias tårta, sedan ska jag hem och göra tårtan, sedan gå på neas uppvisning och sedan fixa ny design och SEDAN fira sofia och sedan träffa killarna och till sist plugga... Haha... Juste, jag ska sova över hos en kompis också! Herre gud, jag fattar inte hur jag hinner... O__o



Hehe, jo alltså min brorsa var ensam hemma så vi var tvungna att åka hem ganska tidigt :/ Och jag hade inte köpt alla presenter en så det var ja... Ska vi kalla det panik? Haha.. ;D



Jag håller på med ett samarbete med UR där jag typ snackar om skrivande. Men baera typ, haha :P Ärlit så är jag inte hundra på vad det är jag gör. Men jag får betalt i alla fall! :D :D :D



Jo, jag fick också med mig en massa skit hem... Tre ansiksmasker (hade kostat 20, nu kosta de 10 på H&M), ringar och örhängen. Allt på rea! Förutom ringarna då... Å så köpte jag massa presenter till Sofia min :D



VAD SKA DU GÖRA IDAG DÅ LINDA? ;O



Puss & Kram på dig!



Ps. Super fiont collage och jag ursäktar den låååånga kommentaren O__o

2010-04-24 | 09:35:28
URL: http://thelifeofeva.blogg.se/
EVA [foto, mode & vardag]:

OMG den blev verkligen lång...

2010-04-24 | 09:35:43
URL: http://thelifeofeva.blogg.se/
EVA [foto, mode & vardag]:

O__o

2010-04-24 | 09:35:51
URL: http://thelifeofeva.blogg.se/
Elin [glasartad]:

Åh, vad gott detta såg ut! :3



Svar: I fredags var det nästan bara tråkmatten som gällde, satt och segade mig hela dagen.. finns inte så mycket att gör anär man är sjuk. ^^' Idag däremot har jag fotat en hel del, det är så himla kul! :D Vad har du htitat på idag? :)

2010-04-24 | 18:31:27
URL: http://glasartad.blogg.se/


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0