Jag tycker om att pussa på min kanins näsa!

Haha, ja.. Rubriken stämmer in med dagen! För en gångs skull det vill säga. Mina rubriker handlar ju oftast bara om.. ingenting. Alltså antingen "ingenting" eller inget som har med inlägget att göra. Vet ni? Idag började skolan! Fasiken också, det är dötrist! Och så gjorde jag illa mig idag också - såklart i skolan! Skulle sätta mig, eler rättare sagt slänga mig på en stol, då någon drog bort den! Hmpf, så jag låg där på marken och hade jätteont i svanskotan. Har det fortfarande, dock inte lika mycket, men det känns verkligen!

Jag tycker, som jag egentligen alltid tycker, att min blogg är tråkig. Jag menar, jag skriver bara om vad jag gjort under dagen, vilket kanske inte är precis underhållande. Eller vad tycker ni? =)
Dessutom får jag aldrig kommentarer...

Måste bättra mig!

Åh, längtar fortfarande till sommaren! Förstår inte hur vi står ut
med i princip evig snö?! Usch!
Inte världens bästa bild men den får duga ;)

4 Kommentarer
ALICIA:

sv: Jag har tyvärr inte tid att göra någon guide för det, men det finns på massor med sidor :) moderskeppet.se har många bra tips så du kan ju kolla där om du har lust!

2010-01-11 | 23:11:03
URL: http://unitedstyle.blogg.se/
Elin [glasartad]:

Svar: Haha, vet du vad? Gissa vem som har köpt en sweatshirt med kamera på på Gina? YEAY! I love it! ;D



Nej, att städa är inte direkt min grej heller.. Fast det är kul att hitta gamla saker som man inte sett på evigheter! XD



Usch ja, skola var det.. fast.. det duger. Har upptäckt en massa kuliga människor som jag knappt snackat med tidigare, så om det inte varit för alla läxor hade det nästan kunnat vara lite kul. ;P



Nope, såg inte 'I en annan del av Köping', snackade på skype istället, haha.



Ha det bäst! :*



Åh, btw.. din blogg är toppen, KEEP ON GOING! <3

2010-01-12 | 18:01:56
URL: http://glasartad.blogg.se/
JULIA - FOTOBLOGG:

sv: Tack så jättemycket! :D

Ja, jag har börjat skolan, du? :)

2010-01-12 | 18:23:05
URL: http://nikons.blogg.se/
Playboy Mansion ♥:

Usch ja , är såå trött på kylan :( Vill att det ska bli sommar NU!



//josefine en av tre bloggare i PM

2010-01-14 | 16:47:32
URL: http://playboymansions.blogg.se/


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0