Made in Sweden

Rubriken säger allt. Eller ja, hyfsat allt. Det är precis vad jag ska titta på - nu. Haha, okej, Snart, eftersom jag bloggar precis nu. Vilket jag skulle gjort tidigare. Skjuter alltid upp saker till sista sekund. Fan. Inte bra. haha! Korta, konstiga meningar blir det idag. Hoppas på inlägg i morgon. Ni får hoppas med mig! ;)

Made in Sweden. Såg på det förra året, men det var inte såå kul. Förresten, det är Glee idag! Haha, jag är verkligen vääärsta nörden. Trust me. Jag älskar det! Glee <3 Linda! ;)

Glee - Torsdagar 21.00 Tv4. Ich liebe it!, Moahha! ;)'

Edit: Jag har läst ut "En shopaholic i väntans tider". Fasiken, jag älskar böckerna. Verkligen älskar! Kommer gråta mig till döds nu när de är slut. Fan! Hoppas verkligen att det kommer "En shopaholic i tonårskris", HAHAHAHH! ;)

7 Kommentarer
Eva:

Jag såg också glee, gud, ÄLSKAR DET! Haha! Om du inte har något att läsa, läs twilight! Trust me, bästa boken ever! :D

2010-01-15 | 15:34:47
URL: http://thelifeofeva.blogg.se/
KJS *FOTOBLOGG*:

hihi! ;) nejdå, lugna puckar! :D haha!<3



i falun, få se... eh, det är ungefär som en klassresa, fast lite skola också, dock inte alla ämnen ;) vi hade bara, bild, slöjd, idrott och no :)<3

2010-01-15 | 22:01:33
URL: http://photoblixt.blogg.se/
Elin [glasartad]:

Svar: Mwiha, nog är sweatshirten skön alltid!  Ser ju rätt tjock ut, men är faktiskt ganska tunn.. fast mysig ändå, såklart. :3



Hahaha, åh, gamla bilder är alltid kul! Nu måste jag bara lägga upp en bild här på bloggen som jag ritat för längesen på datorn.. Det ska föreställa en dinosaurie, men man undrar ju man tänker med ibland, haha! xD



Hmh. Hade jag inte kommit överens med killarna hade det blivit svårt i min klass – vi är ju bara två tjejer. Men ja, det är faktiskt rätt trevlig blandning av folk i klassen, så jag klarar mig bra. :3



Åh, jag älskar träslöjd! Grymt kul! :D Har dock inte det nu på gymnasiet, men har ju en massa datorämnen som lättar upp det hela lite. 



Det är synd att inte så många tjejer har koll på skype, jag tycker det är sjukt kul att snacka med mina vänner där.. och det kostar ju inte heller. :3

2010-01-16 | 15:27:16
URL: http://glasartad.blogg.se/
KJS *FOTOBLOGG*:

haha en anning sent ja ;)<3

jag har varit i skolan :) stått i disken hela dagen! -.- dd?<3

2010-01-19 | 21:15:52
URL: http://photoblixt.blogg.se/
Elin [glasartad]:

Svar: Sant, den är lite tunn.. men ett måste för oss små fotografer! ;D



Oj, har jag inte berättat det nån gång? o: Jag läser teknikprogrammet, med inriktning på Data/IT, så därför är vi väldigt få tjejer. Som sagt är vi bara två i vår klass, men det fungerar jättebra. :)

Med tanke på vilken linje jag läser är det väl inte så förvånande att halva klassen är datornördar, men ja, hahah. Det blir en hel del spelsnack.. x)



2010-01-23 | 15:45:11
URL: http://glasartad.blogg.se/
Elin [glasartad]:

Svar nummer 2: Jag har haft kaniner tidigare, har tyvärr inte längre. :/ Det låter ju inte som att det är den vanliga vinet-/vår-fällningen din kanin hår, med tanke på att det var en rodnad i huden. Tycker att du ska låta en veterinär kika på det, låter som att det skulle kunna vara någon typ av parasit eller kvalster? Fast jag kan ju ha helt fel.. ^^'

2010-01-23 | 15:53:33
URL: http://glasartad.blogg.se/
Elin [glasartad]:

Svar: Haha, no worries, jag är själv lite halvseg med att svara på bloggkommentarer! ;)

Har varit på gymmet nyss - för första gången - spännande! :3 Annars händer inte mkt, själv?

2010-01-29 | 19:01:54
URL: http://glasartad.blogg.se/


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0