I still haven't found what I'm looking for


Alltså, jag vet inte riktigt vart jag ska börja..
Bloggningen går ju sisådär, eller för att vara ärlig helt dåligt, eller den går ju inte överhuvudtaget. Men jag har så mycket annat här i livet, som kommer före bloggen & internet. Vänner. Skola. Familj. Fritid utöver bloggen. Visserligen har jag prioriterat andra saker före bloggen. Onödiga saker, men ändå sånt som ska göras, måste göras. Låter som om jag är värsta busy lady här, men nej, jag har tid som jag skulle kunna lägga upp på annat sätt, men jag orkar inte just nu. Det får vänta. Bloggen får vänta. Finns viktigare saker känner jag, och där ingår även lata dagar framför tvn & slappdagar.

Men ni ska veta att jag fruktansvärt gärna vill blogga, jag saknar det tillochmed! Skriva något finurligt inlägg, även om det inte finns så många av just den sorten här, haha! Kanske lägga upp något fint foto till, och känna mig glad över att någon har fått jag & någon har fått nånting att sysselsätta sig med!

Jag har lovat mig själv att satsa mer på skolan. Ägna mer tid åt mina vänner. Blogga. Fota. Kaninen. Träna. Familjen. Mig själv. En massa saker som känns viktigt - som är viktigt. Allt tar sin lilla tid, och jag önskar jag hade ännu mer tid i världen att spendera på alla dessa fantastiska saker som jag faktiskt har och älskar. Men ja, jag har väl inte riktigt kommit till den punkten där allting ska fungera så som jag önskar att det gjorde, och dit tror jag ingen riktigt kommer. Man måste kämpa. Offra vissa saker, som man kanske egentligen inte vill. Prioritera, vilket jag inte alltid är bäst på, men jag försker.

Jag vet inte riktigt vad jag ville få sagt av det här inlägget, men på ett ungefär:

Hej på er! Jag har varit grymt dålig på att blogga senaste tiden, och jag skojar inte, jag har varit sämst på att blogga! Men jag tror bloggpausen fortsätter ett tag till, hoppas inte alltför länge! Jag återkommer med inlägg vartefter blogglusten kommer tillbaka! Ta hand om er sålänge, och om varandra, och om - ja, allt!
Tusen miljoner biljoner kramar till er alla! ♥

0 Kommentarer


Här får du svar på några vanliga frågor! :)

FOTO
- Jag fotograferar med min systemkamera, Canon EOS 500D. [Länk]
- Foton redigerar jag i programmet GIMP & Photoshop CS5!
- Alla foton är tagna av mig, om inte annat anges. ©

DESIGN
- Jag gör mina designer i programmet GIMP & Photoshop CS5
- Jag gör tyvärr inte gratisdesigner då jag inte har den tiden.
- Jag hjälper dig gärna om du har problem med kodning! (I mån om tid..)

KOMMENTARER
- Alla kommentarer godkäns!
- Inga spamkommentarer tack!
- Jag svarar på alla kommentarer så fort jag hinner!
- Det är okej att ge kritik, så länge det inte är överdrivet.

ÖVRIGT
- Har du andra frågor är det bara att fråga på! :)
- Kom ihåg att du aldrig är anonym!
- Har du ingen blogg? Då svarar jag på din fråga här! :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar











Hejsan alla läsare!
Jag heter Linda och är en glad, lite sprallig trettonårig tjej bosatt i Stockholm! Jag brinner för fotografering och fotar med min Canon systemkamera. Jag har en rad andra intressen också, så som design, mat, musik, djur & natur, bloggen & utöver detta ännu mer!
Läs mer om mig här


I BLOGGEN
vill jag visa foton jag har tagit, och blanda dessa med min vardag, mode & design. Bloggen är som en fotodagbok, fylld med massa olika roliga saker. För att inte missa något nytt & spännande, kan du alltid lägga till mig på bloglovin här nedan! :)

Kontakt: [email protected]




bloglovin



 AKTUELLT
 Nu har jag äntligen köpt en  systemkamera! Den 8/6 blev en  efterlängtad Canon EOS 500D min,  och jag är jätteglad! Återstår bara  att lära sig lite mer om den! :)


RSS 2.0